Vino să lucrezi la noi!

Joburi disponibile:

irodaFiindcă în secolul 21 comunicarea între oameni, parteneri de colaborare, în special în segmentul business, este una dintre cele mai importante și eficiente metode de relaționare, promovare ale unei societăți, care determină și imaginea unei firmei, dar nu numai, de aceea căutăm persoane care să ne ajute să fim mai performanți în acest domeniu.

Persoanele respective (deoarece căutăm mai multe) vor lucra în biroul din Târgu-Mureș cu un program de cca. 6 ore pe zi, weekendurile, sărbătorile legale sunt obligatoriu libere 🙂

Ce caracteristici ar trebui să ai dacă dorești să lucrezi cu noi:

  • Atitudine pozitivă, entuziasm, motivație-urâm negativismul!
  • Ambiție, perseverență, persuasiune.
  • Diplomație, amabilitate, bună dispoziție.
  • Disponibilitate de perfecționare, deschis la nou.
  • Nu te deranjează monotonia, adică să faci același lucru în fiecare zi, mai precis să comunici cu clienții 🙂
  • Vocabular bogat în limba română și abilități foarte bune de comunicare.
  • Îți dorești să lucrezi într-o firmă stabilă, cu vechime și experiență bogată în domeniu, de peste 8 ani.
  • Să deții nivel optim de cultură generală – cei 7 ani de acasă sunt obligatorii, studiile superioare nu!
  • Să ai spirit de echipă și să fii orientat către succes.
  • Să fii harnic(ă), nu ne plac leneșii!
  • Să fii atent la detalii, creativ și flexibil.

Ce vei lucra:

  • Vei contacta telefonic potențiali clienți din baza noastră de date
  • Vei promova și vinde serviciile și imaginea firmei
  • Vei încheia și administra contracte cu potențialii clienți
  • Vei comunica eficient beneficiile serviciilor/ofertelor
  • Vei răspunde la solicitările clienților.

Oferta noastră:

  • Program de lucru convenabil, exclusiv muncă de birou, fără deplasări pe teren
  • Chefuri,distracție minim de 2-3 ori pe an (obligatoriu!)
  • Instruire gratuită, suport material
  • Comisioane, bonusuri de performanță, recompense, prime în funcție de rezultat
  • Telefon de serviciu
  • Seriozitate (remunerația, comisioanele și bonusurile le vei primi întotdeauna la timp, fără întârzieri!)
  • Atmosferă plăcută de lucru
  • Participare la traininguri

Vârsta, sexul nu contează, contează doar cât de potrivit(ă) ești pentru acest job

Dacă ai parcurs acest anunț și te tentează ideea de a face parte din echipa noastră și crezi că te potrivești descrierii jobului, atunci așteptăm următoarele de la tine:

  • CV (cu poză) la adresa cepusales@cepu.ro
  • Răspuns la următoarele întrebări:
    1. De ce crezi că te vei descurca pe acest post?
    2. Ce te motivează să dai din tine ce e mai bun în tine?

*Notă: Vor fi contactați doar cei care au fost selectați pentru interviu.

consultant2

Firmă de consultanță specializată în accesarea fondurilor europene și naționale caută persoane pentru întocmirea/elaborarea proiectelor de finanțare și consultanță în domeniul fondurilor nerambursabile. Compania are o vechime de peste 12 ani, acoperire naționala și un portofoliu bogat de proiecte elaborate/câștigate. Având în vedere creșterea permanentă a numărului solocitanților, dorim să mărim echipa de specialiști pentru deservirea promtă a clienților și pentu menținerea standardelor propuse.

Candidatul ideal:

  • Experiență în elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene și/sau naționale în programele de finanțare PNDR, POR, POC, Programe naționale, etc. în sesiunea 2014-2020 (OBLIGATORIU ȘI DOVEDIT!!!)
  • Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare
  • Spirit de observație/atent la detalii
  • Cunoștințe IT: Word, Excel, Outlook, web
  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Inițiere
  • Studii superioare finalizate (de preferat studii economice/europene)
  • Cunostințe limba engleză (nu este obligatoriu, dar reprezintă un avantaj!)
  • În perioadele foarte aglomerate rezistență mare la  stres și oboseală
  • Vorbire și scriere corectă în limba română
  • Sociabil, optimist și persuasiv
  • Seriozitate, promptitudine
  • fără cazier judiciar și antecedente penale

Principalele tale sarcini și responsabilități:

  • Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate;
  • Verificarea conformității documentelor transmise de către beneficiari și consilierea acestora pentru obținerea/realizarea/semnarea documentelor
  • Comunicare eficientă, promptă și permanentă cu clientul
  • Consilierea beneficiarilor în relația cu instituția finanțatoare
  • Redactarea/elaborarea proiectelor de finanțare în diferite programe!
  • Întocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziție, documente de plată, rapoarte, notificări, acte adiționale etc.
  • Monitorizarea activităților în vederea implementării proiectelor conform graficelor/cererii de finanțare
  • Alte sarcini care pe parcursul colaborării se ivesc

Beneficii

  • Pachet salarial fix +  comisioane de calitate și performanță + telefon mobil.
  • Program de lucru: Biroul din Târgu-Mureș, de luni până vineri între orele 08-16:00.
  • Weekend-uri și sărbători legale libere !!
  • Decontarea transportului pentru cei care vin din afara Municipiului Tg-Mureș.
  • Vei lucrea într-o echipă deschisă, entuziasmată, care te vor ajuta în orice.
  • Seriozitate și promptitudine din partea managementului firmei, condiții de lucru excelente.

Mențiuni:

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Așteptăm scrisoare de intenție cu CV la adresa: cepusales@cepu.ro.

Vor fi invitați la interviu doar candidații selectați, la o dată stabilită de comun acord.

 

Informații suplimentare la numărul de telefon: 0751-245-005.

Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Mult succes!