Vino să lucrezi la noi!
Joburi disponibile:

Persoanele respective (deoarece căutăm mai multe) vor lucra în biroul din Târgu-Mureș cu un program de cca. 6 ore pe zi, weekendurile, sărbătorile legale sunt obligatoriu libere 🙂
Ce caracteristici ar trebui să ai dacă dorești să lucrezi cu noi:
- Atitudine pozitivă, entuziasm, motivație-urâm negativismul!
- Ambiție, perseverență, persuasiune.
- Diplomație, amabilitate, bună dispoziție.
- Disponibilitate de perfecționare, deschis la nou.
- Nu te deranjează monotonia, adică să faci același lucru în fiecare zi, mai precis să comunici cu clienții 🙂
- Vocabular bogat în limba română și abilități foarte bune de comunicare.
- Îți dorești să lucrezi într-o firmă stabilă, cu vechime și experiență bogată în domeniu, de peste 8 ani.
- Să deții nivel optim de cultură generală – cei 7 ani de acasă sunt obligatorii, studiile superioare nu!
- Să ai spirit de echipă și să fii orientat către succes.
- Să fii harnic(ă), nu ne plac leneșii!
- Să fii atent la detalii, creativ și flexibil.
Ce vei lucra:
- Vei contacta telefonic potențiali clienți din baza noastră de date
- Vei promova și vinde serviciile și imaginea firmei
- Vei încheia și administra contracte cu potențialii clienți
- Vei comunica eficient beneficiile serviciilor/ofertelor
- Vei răspunde la solicitările clienților.
Oferta noastră:
- Program de lucru convenabil, exclusiv muncă de birou, fără deplasări pe teren
- Chefuri,distracție minim de 2-3 ori pe an (obligatoriu!)
- Instruire gratuită, suport material
- Comisioane, bonusuri de performanță, recompense, prime în funcție de rezultat
- Telefon de serviciu
- Seriozitate (remunerația, comisioanele și bonusurile le vei primi întotdeauna la timp, fără întârzieri!)
- Atmosferă plăcută de lucru
- Participare la traininguri
Vârsta, sexul nu contează, contează doar cât de potrivit(ă) ești pentru acest job
Dacă ai parcurs acest anunț și te tentează ideea de a face parte din echipa noastră și crezi că te potrivești descrierii jobului, atunci așteptăm următoarele de la tine:
- CV (cu poză) la adresa cepusales@cepu.ro
- Răspuns la următoarele întrebări:
- De ce crezi că te vei descurca pe acest post?
- Ce te motivează să dai din tine ce e mai bun în tine?
*Notă: Vor fi contactați doar cei care au fost selectați pentru interviu.

Firmă de consultanță specializată în accesarea fondurilor europene și naționale caută persoane pentru întocmirea/elaborarea proiectelor de finanțare și consultanță în domeniul fondurilor nerambursabile. Compania are o vechime de peste 12 ani, acoperire naționala și un portofoliu bogat de proiecte elaborate/câștigate. Având în vedere creșterea permanentă a numărului solocitanților, dorim să mărim echipa de specialiști pentru deservirea promtă a clienților și pentu menținerea standardelor propuse.
Candidatul ideal:
- Experiență în elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene și/sau naționale în programele de finanțare PNDR, POR, POC, Programe naționale, etc. în sesiunea 2014-2020 (OBLIGATORIU ȘI DOVEDIT!!!)
- Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare
- Spirit de observație/atent la detalii
- Cunoștințe IT: Word, Excel, Outlook, web
- Capacitate de analiză și sinteză
- Inițiere
- Studii superioare finalizate (de preferat studii economice/europene)
- Cunostințe limba engleză (nu este obligatoriu, dar reprezintă un avantaj!)
- În perioadele foarte aglomerate rezistență mare la stres și oboseală
- Vorbire și scriere corectă în limba română
- Sociabil, optimist și persuasiv
- Seriozitate, promptitudine
- fără cazier judiciar și antecedente penale
Principalele tale sarcini și responsabilități:
- Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate;
- Verificarea conformității documentelor transmise de către beneficiari și consilierea acestora pentru obținerea/realizarea/semnarea documentelor
- Comunicare eficientă, promptă și permanentă cu clientul
- Consilierea beneficiarilor în relația cu instituția finanțatoare
- Redactarea/elaborarea proiectelor de finanțare în diferite programe!
- Întocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziție, documente de plată, rapoarte, notificări, acte adiționale etc.
- Monitorizarea activităților în vederea implementării proiectelor conform graficelor/cererii de finanțare
- Alte sarcini care pe parcursul colaborării se ivesc
Beneficii
- Pachet salarial fix + comisioane de calitate și performanță + telefon mobil.
- Program de lucru: Biroul din Târgu-Mureș, de luni până vineri între orele 08-16:00.
- Weekend-uri și sărbători legale libere !!
- Decontarea transportului pentru cei care vin din afara Municipiului Tg-Mureș.
- Vei lucrea într-o echipă deschisă, entuziasmată, care te vor ajuta în orice.
- Seriozitate și promptitudine din partea managementului firmei, condiții de lucru excelente.
Mențiuni:
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.
Așteptăm scrisoare de intenție cu CV la adresa: cepusales@cepu.ro.
Vor fi invitați la interviu doar candidații selectați, la o dată stabilită de comun acord.
Informații suplimentare la numărul de telefon: 0751-245-005.
Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Mult succes!