Vino să lucrezi la noi!

Joburi disponibile:

irodaFiindcă în secolul 21 comunicarea între oameni, parteneri de colaborare, în special în segmentul business, este una dintre cele mai importante și eficiente metode de relaționare, promovare ale unei societăți, care determină și imaginea unei firmei, dar nu numai, de aceea căutăm persoane care să ne ajute să fim mai performanți în acest domeniu.

Persoanele respective (deoarece căutăm mai multe) vor lucra în biroul din Târgu-Mureș cu un program de cca. 6 ore pe zi, weekendurile, sărbătorile legale sunt obligatoriu libere 🙂

Ce caracteristici ar trebui să ai dacă dorești să lucrezi cu noi:

  • Atitudine pozitivă, entuziasm, motivație-urâm negativismul!
  • Ambiție, perseverență, persuasiune.
  • Diplomație, amabilitate, bună dispoziție.
  • Disponibilitate de perfecționare, deschis la nou.
  • Nu te deranjează monotonia, adică să faci același lucru în fiecare zi, mai precis să comunici cu clienții 🙂
  • Vocabular bogat în limba română și abilități foarte bune de comunicare.
  • Îți dorești să lucrezi într-o firmă stabilă, cu vechime și experiență bogată în domeniu, de peste 8 ani.
  • Să deții nivel optim de cultură generală – cei 7 ani de acasă sunt obligatorii, studiile superioare nu!
  • Să ai spirit de echipă și să fii orientat către succes.
  • Să fii harnic(ă), nu ne plac leneșii!
  • Să fii atent la detalii, creativ și flexibil.

Ce vei lucra:

  • Vei contacta telefonic potențiali clienți din baza noastră de date
  • Vei promova și vinde serviciile și imaginea firmei
  • Vei încheia și administra contracte cu potențialii clienți
  • Vei comunica eficient beneficiile serviciilor/ofertelor
  • Vei răspunde la solicitările clienților.

Oferta noastră:

  • Program de lucru convenabil, exclusiv muncă de birou, fără deplasări pe teren
  • Chefuri,distracție minim de 2-3 ori pe an (obligatoriu!)
  • Instruire gratuită, suport material
  • Comisioane, bonusuri de performanță, recompense, prime în funcție de rezultat
  • Telefon de serviciu
  • Seriozitate (remunerația, comisioanele și bonusurile le vei primi întotdeauna la timp, fără întârzieri!)
  • Atmosferă plăcută de lucru
  • Participare la traininguri

Vârsta, sexul nu contează, contează doar cât de potrivit(ă) ești pentru acest job

Dacă ai parcurs acest anunț și te tentează ideea de a face parte din echipa noastră și crezi că te potrivești descrierii jobului, atunci așteptăm următoarele de la tine:

  • CV (cu poză) la adresa cepusales@cepu.ro
  • Răspuns la următoarele întrebări:
    1. De ce crezi că te vei descurca pe acest post?
    2. Ce te motivează să dai din tine ce e mai bun în tine?

*Notă: Vor fi contactați doar cei care au fost selectați pentru interviu.

consultant2Firmă de consultanță specializată în accesarea fondurilor europene caută colaboratori pentru întocmirea/elaborarea proiectelor de finanțare. Compania are o vechime de peste 10 ani, acoperire naționala și un portofoliu bogat de proiecte elaborate/câștigate. Având în vedere creșterea permanentă a numărului solocitanților, dorim să mărim echipa de specialiști pentru deservirea promtă a clienților și pentu menținerea standardelor propuse.

Cerințe

  • Cunoștințe legislative în domeniu
  • Cunoștințe economice avansate
  • Experiență de minim 1 an în elaborarea/realizarea, implementarea și decontarea proiectelor europene și/sau naționale în programele de finanțare PNDR, POR, Programe naționale (OBLIGATORIU!!!)
  • Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare
  • Spirit de observație/atent la detalii
  • Cunoștințe IT: Word, Excel, Outlook, web
  • Capacitate de analiză și sinteză
  • Bună gestionare a termenelor limită
  • Cunostinte limba engleza (nu este obligatoriu!)
  • În perioadele foarte aglomerate rezistență mare la stres și oboseală
  • Încredere și eficiență
  • Atitudine proactivă și orientat către rezultate
  • Ești creativ și flexibil
  • Vorbești și scrii corect în limba română
  • Ești sociabil, optimist și persuasiv

Principalele tale sarcini și responsabilități

  • Analiza programelor lansate
  • Verificarea conformității documentelor transmise de către beneficiari și consilierea acestora pentru obținerea/realizarea/semnarea documentelor
  • Construirea și gestionarea relației cu clientul
  • Consilierea beneficiarilor în relația cu instituția finanțatoare
  • Redactarea/elaborarea proiectelor de finanțare în diferite programe și încărcarea lor pe site-urile oficiale!
  • Întocmirea documentațiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziție, documente de plată, rapoarte, notificări, acte adiționale etc.
  • Monitorizarea activităților în vederea implementării proiectelor conform graficelor/cererii de finanțare

Beneficii

  • Pachet salarial fix + comision de calitate
  • Program de lucru: flexibil, la alegere: ori la domiciliu, ori la sediul firmei.
  • Participare la traininguri, cursuri specifice activității desfășurate

Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.
Așteptăm scrisoare de intenție cu CV la adresa: cepusales@cepu.ro.

Vor fi invitați la interviu doar candidații selectați, la o dată stabilită de comun acord.

Informații suplimentare la numărul de telefon: 0751-245- 005 .