Despre site-ul www.cepu.ro

Site-ul web www.cepu.ro este proprietatea firmei CEPU SRL, cu sediul în Târgu-Mureș, Piața Republicii, nr. 2, et.1, jud. Mureș, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J26/1818/2006, C.I.F. RO 19215515, numit pe parcursul acestor termeni si condiții CEPU.

Adrese de contact: Târgu-Mureș, Piața Republicii, nr. 2, et.1, jud. Mureș

Tel: (+40) 265 233 021

Email: office@cepu.ro

Despre noi

Societatea  CEPU SRL (Centru de Elaborare Proiecte Unionale) s-a înființat la Târgu Mureş în anul 2006 și este o firmă specializată în accesarea fondurilor europene și naționale nerambursabile.

Scopul nostru primordial este ca prin realizarea de succes a proiectelor Clienţii noştri să obțină cât mai multe subvenţii nerambursabile, din resursele unionale ce stau la dispoziţia României. Obţinerea finanţării pentru Clienţii noştri este o componentă cheie a activităţii de consultanţă practicată de noi. Majoritatea proiectelor de finanţare întocmite și elaborate de CEPU SRL şi adresate programelor cu fonduri nerambursabile, au fost admise de către autoritățile competente.

Clienţii noştri sunt persoane fizice, IMM-uri şi Micro-întreprinderi de pe tot teritoriul ţării. După 8 ani calendaristici, încheiaţi cu succes, suntem cunoscuţi pe piaţa românească, clienţii sunt multumiţi şi revin solicitând întocmirea de noi proiecte. În ultimii 8 ani de activitate am obținut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte în valoare totală de cca. 58.000.000 euro, realizând peste 440 de proiecte de finanțare, în aproape toate domeniile care au fost finanţate în perioada 2007-2013. Și acest lucru dovedește faptul că atragerea fondurilor nerambursabile nu este imposibilă.

Din experienţele acumulate pe parcursul ultimilor 8 ani, am concluzionat că multe societăţi, mulți întreprinzători nu au luat în considerare posibilitatea participării la proiectele unionale datorită lipsei de informare şi de orientare în domeniu. Informaţia potrivită, la momentul potrivit, accederea la oportunităţile existente pot fi vitale şi utilizabile, oferind succesul sigur pentru societăţile care doresc să beneficieze de ele. De-a lungul anilor am elaborat un plan de acțiune, care cuprinde mai multe etape de lucru cu ajutorul cărora vă putem ajuta în atragerea finanţărilor nerambursabile.

Ideile bune de afaceri merită și trebuie finanțate, dar ele primesc finanțare numai dacă sunt incluse în proiecte bine și corect întocmite, elaborate și selectate pentru finanțare. Pregătirea din timp a cererilor de finanțare este importantă, deoarece în multe cazuri sistemul primul venit, primul servit poate să excludă de la finanțare proiectele depuse în ultimul moment.

În întâmpinarea acestor nevoi societatea noastră vă oferă un pachet de servicii complexe şi eficiente, oferind siguranţă societăţii Dumneavoastră, ancorându-se la posibilităţile actuale, ca firma sau o nouă afacere a Dumneavoastră să îşi menţină stabilitatea într-un mediu concurenţial.

Tipurile de proiecte întocmite şi câştigate până acum de CEPU SRL

Sprijinirea introducerii standardelor internaţionale (ISO), sprijinirea micro-întreprinderilor, agricultură, achiziționare de aparatură medicală pentru cabinete medicale și veterinare, turism, comerţ, dezvoltarea sistemelor IT, dezvoltare regională, industria prelucrătoare, producţie, stimularea înfiinţării de noi microîntreprinderi de către tineri, energie regenerabilă, construcţii, sprijin pentru START-UP-uri, profit reinvestit etc.

NU avem costuri ascunse

Oferim transparență totală în ceea ce privește costurile aplicate, care sunt reflectate şi prin contractele de colaborare pe baza cărora lucrăm. După analiza gratuită a eligibilității solicitantului aplicăm un tarif personalizat pentru serviciile de consultanță și întocmire proiect, și un tarif de succes după ce proiectul a fost admis și selectat pentru finanțare.

Monitorizarea, identificarea personalizată a programelor, oportunităţilor de finanţare

Cu ajutorul software-elor noastre, partenerii noștri pot obține informații precise și prompte despre apariția titulaturilor de proiecte disponibile, specifice activității lor. Monitorizarea programelor de finanțare este complexă: despre apariția unui program de finanțare compatibil cu planul de dezvoltare al afacerii dvs., noi vă informăm prompt prin email, fax sau telefonic.

Elaborarea (redactarea) proiectelor

După o muncă extrem de precisă şi importantă în prealabil, vom trece la întocmirea cererii de finanţare în strictă concordanţă cu reglementările juridice ale ministerelor de resort. Vom înainta proiectul în concordanţă cu clauzele noastre stipulate prin contract oferind garanție pentru primirea proiectului pe criterii de formă şi conţinut. În urma înaintării proiectului monitorizăm cu atenţie calea acestuia până la semnarea contractului de finanțare.

Consultanţa de specialitate

La sediul firmei noastre vă stau la dispoziţie specialiştii noştri cu referinţe de renume şi atestate unionale în domeniu pentru a vă oferi consultanţa prin telefon, pe cale electronică sau chiar personal. Vă oferim totodată consultanţă şi sprijin în formarea ideii de dezvoltare a afacerii Dvs. ce stă la baza proiectului elaborat.

În cadrul serviciului de consultanță oferim:

  • Evaluarea situației economico – financiară a solicitantului
  • Elaborarea planului de afaceri
  • Întocmirea studiului de fezabilitate
  • Analiza cost-beneficiu, memoriu justificativ
  • Elaborarea proiectului de finanțare şi completarea declaraţiilor necesare
  • Depunerea proiectelor de finanțare (și a documentelor anexe) la organele administarative pentru evaluare. Notă: Depunerea on-line a proiectelor va fi efectuată de către firma noastră, iar în cazul în care autoritatea de evaluare solicită depunerea fizică a proiectelor, acesta se va efectua conform Ghidului Solicitantului.
  • Asistenţă pe perioada verificării proiectului

Consultanță pe perioada de implementare a proiectelor admise

După ce proiectul de finanţare a fost declarat câştigător, va începe ultima parte a lucrării. Firma noastră stă la dispozitia Dvs. şi în faza de implementare a proiectului unde pot apărea greşeli, în urma cărora aţi putea pierde sprijinul de finanţare, dar noi nici în această fază nu vă lăsăm singur. Managementul de proiect nu se termină cu depunerea şi aprobarea cererii de finanţare. Specialiștii nostri calificaţi stau la dispoziţia dvs în ceea ce priveşte implementarea şi supravegherea proiectului. Asistenţa Dvs. este asigurată pe tot parcursul implementării proiectului.

În cadrul acestui seviciu oferim:

  • Întocmirea şi depunerea dosarelor de decontare
  • Elaborarea caietelor de sarcini
  • Elaborarea rapoartelor de progres și raportului final
  • Elaborarea rapoartelor în perioada de post-implementare

Consultanța personală

În cazul în care solicitați consultanță personală la sediul firmei noastre din Tg-Mureș, vă așteptăm în timpul programului de lucru (luni-vineri 08:00 – 15:00), dar este necesară programarea prealabilă a vizitei Dvs. cu cel puțin 3 zile lucrătoare înainte de vizită. Având în vedere numărul mare de solicitanți, dorim să economisim timpul Dvs. și să excludem neplăcerea de a sta la rând după alți clienți.

Surse de finanțare pentru investiții sau contribuție proprie

Fiindcă multe societăți, întreprinzători apelează la noi pentru a-i ajuta să acceseze fonduri nerambursabile pentru afacerea lor, iar în unele cazuri co-finanțarea, contribuția proprie sau capitalul pentru investiții constituie o greutate sau chiar lipsește, societatea noastră vine în sprijinul acestor nevoi îndrumându-i la o instituție financiară parteneră sau la un investitor (Business Angel). Un Business Angel este un investitor care dispune de resurse financiare personale semnificative și competențe manageriale deosebite, precum și experiență în valorificarea oportunităților de afacere.

La solicitarea dvs. vă putem pune la dispoziție informații gratuite referitor la acești investitori privați (Business Angels), unde îi puteți găsi, cine sunt ei, cum vă pot ajuta, care sunt avantajele/dezavantajele colaborării cu un astfel de investitor,etc.

Având în vedere că sunteți un întreprinzător care dorește să-și dezvolte afacerea, sau să-și construiască o afacere nouă, aceste informații cu siguranță vor fi valoroase pentru Dvs.

Intermediere Bancară

Cei mai mulţi dintre clienţii noştri au idei de dezvoltare , ştiu ce doresc să dezvolte, dar pentru a realiza investiţiile , sursele proprii nu sunt suficiente. Majoritatea microintreprinderilor și IMM -urilor apelează la instituții financiare. Este posibil ca fondurile nerambursabile să fie insuficiente, în acest caz noi căutam cea mai bună posibilitate de creditare pentru firmele respective. În cele mai multe cazuri este necesară garanţia bancară sau lizing-ul dar şi în acest caz vă acordăm sprijinul nostru . Serviciile mai sus menţionate  le oferim prin colaborare cu cele mai cunoscute Bănci din Europa. Secretul unui om de afaceri constă în parteneriate de succes. Este foarte important modul, atitudinea în care institutul financiar primeşte clientul, ce condiţii oferă, dacă serviciile sunt prompte, este de încredere, stabil şi recunoscut.

Oferim gratuit

  • Informații despre sistemul de finanțare
  • Informații despre programele de finanțare, încadrarea solicitanților la programul corespunzător planului lor de dezvoltare
  • Informații despre drepturile și obligațiile beneficiarului

Garanții

Fiindcă ne dorim ca investiția Dvs. în colaborarea cu firma noastră să fie fără rețineri și profitabilă, respectiv să vă simțiți în siguranță alături de noi și să construim o relație bazată pe încredere și profesionalism, vă oferim următoarele garanții:

Garanţia de formă/conținut: în cazul în care cererea de finanţare este respinsă în urma verificării conformităţii administrative şi a eligibilităţii pe baza greşelilor de formă restituim integral prețul contractului sau la solicitarea Dvs. depunem gratuit un nou proiect de finanțare.

Garanția identificării oportunitătilor de finanțare: în cazul în care în termenul contractual de 1 an de zile nu vă identificăm nici un program de finanțare care să corespundă nevoilor, planurilor și ideilor Dvs. de dezvoltare, la solicitarea Dvs. prelungim contractul pe o perioadă stabilită de comun acord fără alte cheltuieli suplimentare.

Proprietatea intelectuală

Conținutul si design-ul cepu.ro sunt proprietatea Cepu SRL si sunt protejate prin legislația română în vigoare cu privire la drepturile de autor și drepturile conexe.

Este interzisă orice utilizare a conținutului cepu.ro în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document sau de legislația în vigoare. Cererile de utilizare a conținutului în alte scopuri decât cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email office@cepu.ro.

În condițiile în care considerați că un anumit conținut aflat pe site-ul cepu.ro încalcă drepturile dvs. de proprietate intelectuală, dreptul la viața privată, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteți rugat să trimiteți un email la office@cepu.ro cu drepturile încălcate, pentru a permite administratorilor site-ului să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.

Suspendarea accesului

cepu.ro poate, fără orice altă notificare sau formalitate și fără ca acest lucru să necesite explicarea atitudinii sale, să suspende sau să blocheze accesul dvs. la conținutul site-ului sau la o parte a acestui conținut.

Deasemenea nu putem garanta utilizarea discontinuă și neîntreruptă a site-ului. Este posibil să intervină erori, defecte, evenimente tehnice sau alte comportamente dăunătoare pe site sau pe servere care să îl facă indisponibil pentru un anumit timp. Vom lua toate măsurile pentru a limita și pentru a înlătura asemenea evenimente neplăcute în cel mai scurt timp posibil. Nu aveți dreptul să interveniți în operarea site-ului nostru și nici să luați vreo măsură de intervenție asupra echipamentului nostru informatic, indiferent de motiv și indiferent de rezultatul obținut.

Ne rezervăm dreptul de a înceta sau restricționa accesul oricărei persoane la site în orice moment, fără o notificare prealabilă și fără răspundere, în cazul în care constatăm nerespectarea prezenților Termeni și condiții .

Avem dreptul de a utiliza în scopuri publicitare și nu numai a oricărui comentariu scris de vizitatorii sau membrii înregistrați pe site.

Schimbări ale site-ului

cepu.ro își rezervă dreptul de a suspenda, modifica, adaugă sau șterge în orice moment porțiuni ale conținutului său. De asemenea, cepu.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorilor la o parte sau la întregul său conținut.

Viața privată și datele cu caracter personal

Cepu.ro respectă viața dvs. privată și datele dvs. cu caracter personal pe care le împărtășiți cu noi cu ocazia accesării acestui site. Toate informațiile despre protejarea datelor dvs. cu caracter personal le puteți citi în documentul ”Politica de confidențialitate” de pe site-ul nostru.

Mesaje comerciale nesolicitate

Cepu.ro se pronunță împotriva trimiterii de mesaje comerciale nesolicitate pentru care nu are acordul explicit al utilizatorului (spam). Vă dăm posibilitatea abonării la newsletter-ul nostru prin simpla introducere a emailului dvs., dar veți avea posibilitatea să dezabonați în orice moment de la acest newsletter.

Modificarea prezentelor termeni si condiții

Cepu.ro își rezervă dreptul să schimbe acești termeni, modificând versiunea și data adoptării noului regulament fără îndeplinirea unor alte formalități. Atunci când acești termeni se vor modifica, Cepu.ro vă va putea notifica prin intermediul emailului sau prin publicarea în prima pagina a site-ului, a unui link care face trimitere la noua formă a prezentului document. Accesul în site și folosirea serviciilor noastre după momentul notificării sau al afișării linkului privind schimbările pe prima pagina a site-ului implică faptul ca v-ati dat acordul asupra noilor termeni și condiții.

Legea guvernanta

Drepturile și obligațiile părților, impuse de prezentele termeni și condiții, precum si toate efectele juridice pe care le produce prezentul acord vor fi interpretate și guvernate de legea română în vigoare. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va reveni instanțelor românești competente general, material și teritorial.