POC 2.2.1 – Finanțare nerambursabilă pentru sectorul IT
Finanțare nerambursabilă între 500.000 – 3.500.000 de Euro pentru dezvoltare de software, aplicații, diferite servicii IT
Proiectele se depun: 30.01.2019 ora 09:00 – 29.04.2019.
În curând se va relansa cel mai important program de finanțare pentru sectorul IT&C. Dacă dorești să îti dezvolți afacerea din domeniul IT/programare, hardware și nu ai suficiente surse proprii de finanțare, acest program este pentru tine.
Solicitanți eligibili:
- Întreprinderi (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii) care își desfășoară activitatea în România, centrate pe domeniul TIC
- Întreprinderi (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii) care își desfășoară activitatea în România, în cadrul clusterelor centrate pe domeniul TIC cu următoarele coduri CAEN autorizate (principal sau secundar):
Cod CAEN obligatoriu Principal sau secundar |
Denumire activitate |
---|---|
C2611 | Fabricarea subansamblurilor electronice (module) |
C2612 | Fabricarea altor componente electronice |
C2630 | Fabricarea echipamentelor de comunicații |
J6201 | Activități de realizare a soft-ului la comanda (software orientat client) |
J6202 | Activități de consultanta in tehnologia informației |
J6203 | Activități de management (gestiune si exploatare) a mijloacelor de calcul |
J6209 | Alte activități de servicii privind tehnologia informației |
M7211 | Cercetare-dezvoltare in biotehnologie |
M7219 | Cercetare-dezvoltare in alte științe naturale si inginerie |
Finanțare nerambursabilă: 45%-80%, respectiv 100% (în funcție de regiune, activitate și mărime IMM)
Cheltuieli eligibile:
1. Ajutoare regionale pentru investiţii – nerambursabilitate maximă: 70%
- Achiziţionare de hardware TIC şi a altor dispozitive aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcţiune) justificate din punct de vedere al implementării proiectului.
- Activități aferente amenajării centrului de date în care se vor instala echipamentele TIC
- Achiziţionarea aplicaţiilor software/ licenţelor necesare implementării proiectului, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, achiziționarea și implementarea de soluții de semnătură electronică
- Realizarea unui website/ portal şi achiziţionarea numelui de domeniu
- Achiziția de imobile/terenuri
2. Ajutoare pentru proiecte de cercetare şi dezvoltare – nerambursabilitate maximă: 80%
- Cheltuielile cu personal cu înaltă calificare: cercetători, tehnicieni şi alţi membri ai personalului auxiliar
- Achiziții de servicii de dezvoltare de la terți, brevete/ licențe din surse externe
3. Ajutor de minimis – intensitate maximă: 100%
- Activități aferente cercetării de piață (identificarea unor nișe de piață pentru produsul/serviciul inovativ)
- Activități necesare informării și publicității proiectului
- Activități aferente instruirii personalului care va utiliza produsele implementate
- Activități de achiziție a serviciilor de auditare intermediară/finală, financiară (conform reglementărilor naționale) și tehnică
- Activități specifice managementului de proiect, inclusiv activitatea echipei interne de proiect
- Activități aferente achiziționării de servicii de consultanță
Șanse mari de reușită în cazul în care:
- produsul/serviciul/aplicația creată este unul INOVATIV în România
- dacă ești membru într-un cluster centrat pe domeniul TIC
- dacă membrii clusterului acționează împreună pentru a atinge obiectivele propuse
- produsul/serviciul/aplicația creată să deservească/să deservească mai multe sectoare din economie
- Echipa să fie bine pregătită, cu diplome, care atestă calificarea în domeniul respectiv
Durata maximă de implementare a proiectului este de cel mult 36 de luni de la data semnării contractului de finanțare !
Ghidul final pentru POC 2.2.1 -sesiunea 2018/2019 se poate descărca aici.
Nu lăsați pe ultimul moment decizia de a participa la acest program de finanțare! Experiența noastră din ultimii ani arată că fondurile pentru sectorul privat se epuizează foarte repede!
Ce spun cei care au lucrat cu noi:
Datorită proiectului întocmit de firma CEPU, în momentul de faţă, avem un proiect câştigător, a cărui contract de finanţare tocmai a fost semnat. Mulţumesc deschis pe această cale întregii echipe CEPU, şi în special, Dnei. Emőke H. pentru profesionalismul şi rapiditatea de care au dat dovadă în întocmirea proiectului de finanţare.
Am primit cu mare interes serviciile firmei CEPU firma care s-a oferit să elaboreze proiecte în vederea obţinerii de finanţări nerambursabile din fonduri unionale Am avut o colaborare foarte eficientă ca urmare înaintând un proiect câştigător.Recomand firma CEPU ca fiind o firmă de specialişti.
Suntem din partea unui laborator de tehnică dentară. Pentru dezvoltarea serviciilor am optat lângă modernizarea aparaturilor. Am primit cu mare interes serviciile fimei CEPU, firma care s-a oferit să elaboreze proiecte în vederea obţinerii de finanţări nerambursabile din fonduri unionale şi/sau naţionale. Am avut o colaborare foarte eficientă cu echipa de proiectanţi şi cu colegii lor din compartimentul de administraţie, ca urmare înaintând un proiect câştigător. Atrag atenţia firmelor ca o relaţie de încredere cu o echipă de specialişti şi o idee bună de dezvoltare poate ajută o firmă de succes să devină şi mai puternică.
Dintre programele de finanţare din bugetul de stat, programul pentru profitul brut reinvestit era cel mai adecvat pentru firma noastră. Fabricăm utilaje destinate procesării produselor alimentare pentru producţia acestora am înaintat un proiect de finanţare pentru achiziţia de utilaje. Între firma noastră şi firma CEPU a existat o colaborare foarte eficientă. Noi în timp foarte scurt am pus la dispoziţia firmei de consultanţă documentele solicitate iar ei au elaborat un proiect de succes prin care am obţinut finanţare nerambursabilă.
Firma de consultanță CEPU SRL, prin colectivul de consultanți și specialiști ne-a întocmit o documentație tehnică la un standard înalt de calitate care s-a materializat prin câștigarea unui proiect. Pe tot parcursul colaborării comunicarea a fost excelentă iar termenele stabilite contractual au fost respectate.
În cazul în care vom dori să accesăm alte fonduri ne vom adresa în continuare aceleiași firme, recomandând-o călduros și altor aplicanti
Pentru mai multe detalii, informații gratuite despre acest program de finanțare sau alte programe de finanțare cu fonduri europene nerambursabile, consultanții din cadrul firmei noastre vă stau la dispoziție!
Așteptăm solicitările Dvs. cu interes AICICEPU SRL este una dintre cele mai experimenatate firme de consultanță în fonduri nerambursabile din România, cu peste 11 ani vechime. Numai în ultimii 6 ani de activitate am obținut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte în valoare totală de cca. 58.000.000 euro, realizând peste 440 de proiecte de finanțare, în aproape toate domeniile care au fost finanţate în perioada 2007-2013. Și acest lucru dovedește faptul că atragerea fondurilor nerambursabile nu este imposibilă.
Date societate: SC CEPU SRL, Tirgu-Mures, Str. Republicii, Nr.2, Cod fiscal: RO 19215515
Tel.: +4-0265-233-021, Fax.: +4-0265-233-025
Email: office@cepu.ro , cepusales@cepu.ro
Web: www.cepu.ro