Ediția 2024

Programul FEMEIA MANAGER

Finanțare nerambursabilă 40.000 de euro/proiect

Buget Apel 2024: 200.000.000 lei

Perioada de depunere a proiectelor: 30 iulie 2024 – 04 octombrie 2024

Aplicați ACUM pe acest program

Solicitanți eligibili:

– Microîntreprinderi și IMM-uri
Minim 50% din actionariatul firmei este deținut de femei care îndeplinesc cumulativ, la data depunerii proiectului de finanțare, următoarele criterii de eligibilitate:

  • Sunt considerate intreprinderi autonome, legate, sau partenere; Sunt înființate până la data de 31.12.2021, inclusiv
  • Au capital social integral privat
  • Codul CAEN pentru care solicită finanțare este eligibil în cadrul Programului și autorizat până la momentul plății cererii de rambursare;
  • Au sediul social/punct de lucru si isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;
  • Cel puţin unul dintre asociaţi să fie femeie şi să deţină cel puţin 50% din părţile sociale/acțiuni ale societăţii în cazul IMM-urilor aplicante
  • Creeaza cel putin un loc de munca cu norma intreaga si mentine locul de munca ocupat cel putin 2 ani dupa finalizarea implementarii proiectului;
  • Nu au datorii la bugetul de stat; Solicitantii care au datorii esalonate, nu sunt eligibili
  • Nu au depasit plafonul de minimis de 300.000,00 Euro pe durata a trei exercitii financiare consecutive pentru o intreprindere unica.
  • Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii;
  • Persoanele care detin calitatea de asociati / actionari sau administrator in mai multe societati, NU POT aplica decat cu o singura societate.
Grila de punctaj

Tipurile de ajutor financiar:

  • maxim 200.000 lei/beneficiar, sumă care poate reprezenta maxim 90% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societățile neplătitoare) aferente proiectului;

Au șanse mai mari de câștig următoarele categorii:

  • Firmele care  asigură 30%, contribuție proprie
  • Firmele care au obținut profit în 2022 și 2023
  • creează minim 2 locuri de muncă pe o perioadă de minim 24 de luni
  • Minimum 6 luni este vechimea calității de administrator feminin al societății
  • 60% din buget este alocat pentru echipamente

Cheltuieli eligibile:

  • Echipamente tehnologice cu excepția jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale Prin echipamente tehnologice, se înțeleg toate activele corporale din categoria mijloacelor fixe descrise în grupele 2.1, 2.2. și 2.3. din H.G. nr. 2139/2004. În categoria echipamentelor tehnologice eligibile sunt asimilate și activele corporale din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joacă, săli de sport, fitness, drone, x-body și de forță, echipamente.
  • Achiziția de sisteme, instalații și echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităților pentru care a solicitat finanțare
  • Mijloace de transport, autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fără motor, remorci și semiremorci, platforme, izoterme și frigorifice, doc plutitor, șalupe maritime pentru călători, ambarcațiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare și autovehicule cu destinație specială, cu excepția tuturor vehiculelor simbol G.
  • Achiziționarea de mobilier, aparatură birotică și sisteme de protecție a valorilor umane și materiale,
  • Achiziționarea de spații de lucru, spații de producție și spații pentru prestări servicii și comerț (sunt incluse și corturile pentru organizare evenimente și baloanele presostatice)
  • Salariile, utilitățile (energie electrică, consum apă, gaze, salubritate, abonament telefon și internet), serviciile de contabilitate și cheltuielile aferente chiriilor pentru spații de lucru, spații de producție sau spații pentru prestări servicii și comerț reprezentând sumă forfetară de maximum 60.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate
  • Site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu, cheltuieli de promovare a site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică,  echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv sisteme portabile, licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete, semnătura electronică. Cheltuiala cu semnătura electronică este eligibilă și înainte de semnarea acordului de finanțare
  • Cursuri de dezvoltare a abilităților antreprenoriale desfășurate în România sau în altă țară membră a Uniunii Europene – pentru asociatul/ acționarul/ administratorul/ angajații societății aplicante, în valoare eligibilă de maximum 5.000 lei/persoană
  • Cheltuieli financiare aferente creditelor/ garanțiilor obținute pentru creditele contractate de beneficiari în vederea realizării proiectelor acceptate în cadrul Programului, pentru solicitanții care utilizează credit pentru implementarea proiectului
  • Consultanță pentru întocmirea documentației în vederea obținerii finanțării în cadrul prezentului Program și pentru implementarea proiectului, în valoare eligibilă de maximum 10.000 lei; Această activitate poate fi efectuată înainte de semnarea acordului de finanțare

Alte prevederi importante:

  • Toți furnizorii de bunuri și/sau servicii eligibile în cadrul programului trebuie sa aibă autorizată activitatea de prestare/comercializare a acestora.
  • Activele achiziţionate, mijloace fixe sau obiecte de inventar, trebuie să fie noi. Nu se acordă ajutor financiar pentru activele achiziţionate în sistem de leasing, second-hand .
  • Toate echipamentele achizitioante prin proiect vor trebui asigurate împotriva tuturor riscurilor
  • Finanțarea se va acorda într-o singură tranșă conform mecanismului decontării cererilor de rambursare pentru care s-a făcut dovada achitării integrale a cheltuielilor aferente facturilor

ACUM e momentul să devii antreprenoare de succes!

Nu lăsați pe ultimul moment decizia de a participa la acest program de finanțare! Experiența noastră din ultimii ani arată că fondurile pentru sectorul privat se epuizează foarte repede!

Aplicați ACUM pe acest program

Clienții ne recomandă

Vizualizați și mai multe referințe și mulțumiri de la clienții noștri AICI.

Am apărut pe

Nu ești interesat de această linie de finanțare?

AFLĂ DESPRE MAI MULTE OPORTUNITĂȚ AICI

Aplicați ACUM pe acest program

IMPORTANT!
Nu puteți participa la accesarea de fonduri nerambursabile, numai dacă societatea pe care o dețineți are BILANȚ POZITIV, CAPITALURI POZITIVE, PROFIT DIN EXPLOATARE pe anul precedent, totodată NU ESTE ÎN DIFICULTATE/INSOLVENȚĂ și NU A AVUT activitatea suspendată oricând în anul curent depunerii cererii de finanțare și în anul fiscal anterior;

Pentru mai multe detalii, informații gratuite despre acest program de finanțare sau alte programe de finanțare cu fonduri europene nerambursabile, consultanții din cadrul firmei noastre vă stau la dispoziție! Așteptăm solicitările Dvs. cu interes.

Așteptăm solicitările Dvs. cu interes AICI

CEPU SRL este una dintre cele mai experimentate firme de consultanță în fonduri nerambursabile din România, cu 16 ani vechime. În această perioada am obținut sprijin financiar nerambursabil pentru proiecte în valoare totală de cca. 93.000.000 euro, realizând peste 870 de proiecte de finanțare, în aproape toate domeniile care au fost finanţate în perioada 2008-2022. Și acest lucru dovedește faptul că atragerea fondurilor nerambursabile nu este imposibilă.

Date societate: SC CEPU SRL, Tirgu-Mures, Str. Republicii, Nr. 2, Cod fiscal: RO 19215515
Tel.: +4-0265-233-021, Fax.: +4-0265-233-025
Email: office@cepu.ro, cepusales@cepu.ro
Web: www.cepu.ro

Haide să fim prieteni pe