Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest a publicat ieri, 29 aprilie 2025, Ghidul Solicitantului „Digitalizarea IMM-urilor” din cadrul Programului Regional Vest.
✅Pentru servicii de consultanță de calitate, analiză de eligibilitate, sinteza GHID, vă invităm la o consultanță GRATUITĂ AICI
Solicitanți eligibili:
- IMM-urile (microîntreprinderi, întreprinderi mici și mijlocii) care propun investiții în creșterea nivelului de intensitate digitală.
Proiectele finanțate în cadrul acestui apel vor fi implementate în Regiunea Vest, în mediul urban sau rural.
Alocarea pentru prezentul apel de proiecte este de 15.382.353,00 euro.
Valoarea finanțării nerambursabile solicitate:
- min. 10.000 euro
- max. 100.000 euro*( fără a depăși 30% din media cifrei de afaceri din ultimii 2 ani fiscali!!)
Contribuția solicitantului este de minimum:
- 10% pentru IMM-urile care au locația de implementare în județele Hunedoara sau Caraș-Severin,
- 17% pentru IMM-urile care au locația de implementare în județul Arad,
- 24% pentru IMM-urile care au locația de implementare în județul Timiș.
Activități eligibile:
- Achiziționarea, instalarea, configurarea, implementarea, punerea în funcțiune și integrarea echipamentelor, programelor/aplicațiilor software standard, migrarea datelor și aplicațiilor precum și achiziționarea serviciilor specializate de consultanță în digitalizare;
- Achiziționarea serviciilor de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare a solicitantului (realizarea Studiului de fezabilitate digitală).
- Achiziționarea serviciilor de audit tehnic IT, pentru determinarea nivelului de digitalizare a solicitantului;
- Achiziționarea, instalarea, configurarea, implementarea, punerea în funcțiune și integrarea programelor/aplicațiilor software standard specifice procesului de producție/prestare servicii;
- Achiziționarea de servicii specifice de instruire și adaptare a personalului în contextul digitalizării (în scopul adaptării resursei umane la echipamentele, tehnologiile, procedurile etc nou-introduse);
- Alte activități eligibile în cadrul proiectului precum:
- servicii de consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare;
- servicii de consultanță pentru managementul execuției investiției, inclusiv asistenţă juridică în scopul elaborării documentaţiei de atribuire şi/sau aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie, dacă este cazul;
- audit financiar extern;
- activități de comunicare și vizibilitate – activitate obligatorie în cadrul proiectului.
Perioada de depunere a proiectelor este 01.07.2025 – 01.09.2025.
⬇️Descarcă Ghidul Solicitantului AICI
⬇️Descarcă Lista cheltuielilor eligibile AICI
⬇️Descarcă Grila de evaluare tehnică și financiară AICI